یه مطلب مخصوص عاشق ها!فقط عاشق ها بخونن لطفا
ایستاده بمیرید بهتر از آن است که روی زانوهایتان زندگی کنید.
تفریحی خدماتی

 باشه

 با تو نیستم

 تو نخوان

 با خودم زمزمه میکنم

 من خوبم

 من آرامم

 من قول داده ام

 فقط کمی تو را کم آورده ام

 یادت هست؟

 میگفتم در سرودن تو ناتوانم؟

 واژه کم میاورم برای گفتن دوستت دارم ها؟>

 حالا تمام واژه ها در گلویم صف کشیده اند

 با این همه واژه چه کنم؟

 تکلیف این همه حرف نگفته چه می شود؟

 باید حرفهایم را مچاله کنم و بر گرده باد بیندازم

 باید خوب باشم

 من خوبم

 من ارامم

 من قول داده ام

 فقط کمی بی حوصله ام

 اسمان روی سرم سنگینی می کند

 روزهایم کش امده

 هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم

 باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم

 روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی نمی بارند

 چون من خوبم

 من ارامم

 من قول داده ام

 اما شبها

 وای از شبها

 هوای آغوشت دیوانه ام می کند

 سینه ام بدجوری بهانه سرت را میگیرد

 تک تک نجواهای شبانه ات لا به لای موهایم مانده اند

 کاش لااقل میشد فقط شب بخیر شبها را بگویی تا بخوابم

 لالایی ها پیشکش

 من خوبم

 من ارامم

 من قول داده لم

 فقط نمیدانم چرا هی آه می کیشم

 آه

 آه

 و بازم آه

 خسته شدم از این همه آه

 شبها

 تمام آه ها در سینه منند

 آنقدر سوزناک هستند که می توانم با این همه آه دنیا را خاکستر کنم

 اما حیف که قول داده ام

 من خوبم

 من ارامم

 فقط کمی دلواپسم

 کاش قول گرفته بودم از تو

 برای کسی از ته دل نخندی

 کیترسم مثل من عاشق خنده هایت شود

 حال  و روش شود این

 تو که نمی مانی برایش

 آنوقت مثل من باید

 ارام باشد

 خوب باشد

 قول داده باشد

 بیچاره...

 نترس باز شروع نمیکنم

 اصلا تمام نشده که بخواهم شروع کنم

 همین دلم برایت تنگ شده را هم به تو نمیگویم

 تو راحت باش

 من خوبم

 من ارامم


نظرات شما عزیزان:

maral
ساعت19:45---16 آبان 1391
دلتنگم!

برای کسی که مدتهاست،

بی آن که باشد،

هـر لحـظه،

زنـدگی اش کـرده ام
آسمـان هـم کـه بـاشی
بـغلت خـواهــم کـرد …


مای چاپ
ساعت18:00---11 مرداد 1391
عالی بود

زهرا
ساعت12:32---13 خرداد 1391
خییییییییییییلی عالی بود منکه عاشقم احساس کردم تمام حرفای نگفته امو نوشتی به منم سر بزن موفق باشی

عسل
ساعت17:40---3 خرداد 1391
عالی بود خیلی زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مسعود کرمی |

javahermarket

javahermarket

javahermarket